Tänk att jag aldrig får arsle ur vagnen..

Tvätten som jag skulle tvätta förra fredagen (lördagen) har jag FORTFARANDE inte tvättat.. haha. Vad är det för fel på mig?
Det är fest ikväll men jag cancellerade det så att jag kan tvätta ostört istället. Men jag har ännu inte bestämt mig...
Har börjat få problem med ryggen... inte bra inte bra.. Ska försöka träna upp musklerna i ryggen innan jag springer iväg till nån naprapat. Det är varje torsdag då jag varit på praktiken fyra dar i rad som jag känner av, plus att jag känner av en sträckning i baksidan av låret.. det är mycket nu... plus att jag fortfarande är trött efter blodgivningen. Jaja... man får försöka att inte känna efter så mycket.
Idag gick jag upp halv åtta! Det ni! Det är fint att gå upp så tidigt.. då får man MYCKET gjort.. Jag har solat. gymmat, handlat, sovit... allt det INNAN klockan två.. Imorrn ska jag upp lika tidigt igen... iväg till gymmet och träna väldigt lätt. Japp så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback