Torsdag å snart helg

Äntligen!! har man fått helg från praktiken. Idag har vi haft typ FYRA patienter... haha det är stört... Men idag har vi fått göra lite mer å handledaren kände sig nöjd med att vi fick öva lite. shit.. vad värdelöst
Påpekelser har framkommit  så låt mig förklara mig. Jag skrev igår att vi inte skulle ha en suck i helgens match mot Spåret. Lite tidigt att hissa den vita flaggan kan tyckas.. det var väl inte riktigt meningen med kommentaren från mig. I helgens match mot AIK gick jag in med samma inställning "vi förlorar nog men dom ska få sig ett jävla helvete på sin väg mot vinst".. så jag provar igen! VI HAR NOG INTE EN SUCK MOT SPÅRET PÅ SÖNDAG!

Ska snart på träning och det suger.. jag hatar å träna men jag gör det ändå... för jag vet att jag hatar att känna mig som en dålig människa ännu mer. men det är väl dålig inställning det med.. >=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback