En natt på akuten

gick bra.. kände mig lite tung i huvudet men jag var rätt pigg. Även om jag vid halv fyra inte kände mig speciellt motiverad så kom jag över det och när jag kom hem vid halv sex var jag pigg som en mört. Jag fruktar att natt två blir värre.
Natten var iaf lugn med några enstaka patienter på kirurgidelen där jag var... dit kom alla med sårskador, buksmärtor och hjärnskakningar. Trodde jag skulle orka träna idag men jag kan säga att det är omöjligt.. jag håller på att somna nu.. skulle så jäkla gärna vilja lägga mig men jag ska ner på stan och gå på banken samt hämta ut Britas gästleg..
Nutritionen under lyder som följande... klockan tio kaffe.. gjorde gott... klockan 03 frukost med macka å jågert.. och kaffe såklart... sen har jag inte varit speciellt hungrig.. jag känner mest trötthet...jag måste verkligen försöka sova efter stan..
gud vad jag tjatar om sömn...

Förresten kanske jag får sy kommande pass..haha.. jag som bara sytt i en skumgummikudde.. jag är ju expert.. ;-) stan och MAX nästa..

Kommentarer
Postat av: Pappi

Så bra att natten gick bra utan några incidenter. När har du tentan? Inga mail har kommit.

2007-05-10 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback