En skön dag

utan skola och elände.. tog mig till träningen även idag. Mycket stolt över migsjälv, kanske en aning dumt att ta två skivstångspass två dar i rad. Min kropp SMÄRTADE kraftigt. Man ser rätt cool ut när man kör sista låten och man har många vikter på stången och kör knäböj, man ser stark ut.
Imorgon går jag på det första nattpasset... spännande men jag riskerar att somna. Proppa mig full med koffeintabletter.
Det börjar en massa bra programm på tv nu. Projekt Runway en favorit och sen nån dokusåpa om hur några tjejer tävlar om att bli medlem i Pussycat Dolls.. måste ses även det.
Imorrn är tentan.. aahh... jag måste klara den.. därför ska jag fortsätta en timme till... nonstop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback