Eurovision Song Contest

Nationaldagen spenderade jag och Brita hos Ylvas kompis Karin med RÄKFROSSA som är så satans gott att man jag citerar Ylva "dör". Jag tror vi alla höll på att dö för det var så jäkla gott. Även champagne serverades då det är som sagt Nationaldagen för oss Eurovision-nördar.
De bidrag som jag hoppades och trodde på var: Serbien. Sverige, Finland, Ukraina, Grekland, Turkiet.. tror jag det var.. Tävling är lite som en freakshow numera... värst vinner.. okej Serbien var ingen freakshow och låten var riktigt bra, men Ukraina, som om man ska vara seriös inte ska vara med överhuvudtaget, var en riktigt freakshow. Ukraina borde kanske ha vunnit men då hade nog tävlingen inte varit så seriös längre... Jaja Ukraina hade den bästa scenshowen.. jag skrattade nästan på mig när de körde igång.. jag måste se reprisen idag. Tur att mamma har spelat in allt åt mig. Haha. perfa!
Inatt är det akuten som gäller igen.. tre nätter irad... och jag kommer att tjata om sömn... och sömn...och sömn i fyra dar till... håll ut..

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback