Fredag

och favoritdagen nummer ett! Idag börjar jag kvart över ett på röntgen där vi ska ha en så kallad "sim-man" övning. En dock som har en dator kopplad till sig ska vi rädda från att dö. Det sitter en gubbe vid datorn och bestämmer vad dockan ska göra.. typ sjunka i blodtryck, sluta andas, hjärtstopp osv. Jag är lite nervös.. jag lovar att dockan kommer att dö när det är min tur..
I helgen blir det lugnt lugnare lugnast.. för EN gångs skull. Ikväll middag nånstans men några.. typ Malin å klassen. Sen imorrn börjar jag jobba kvart i åtta! Och det skulle bli fint väder!!! faaaan. Söndag ska jag... humm.. jadu vad ska jag hitta på då? träna.. det är bestämt. Då måste jag vara frisk.. det är jag inte nu.
Efter sim-man träningen idag ska jag nog ner på stan å kolla läget... var länge sen jag var där... men inga pengar har i ju nu då endast majmånadsbidrag är typ 3000. INTE BRA!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

men hallå va seg du var å skriva nu da! sara sitter ju å väntar på lite uppdateringar!! =)

2007-05-29 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback