Ny vecka..mer akut

Yess, jag har slagit rekord! Jag sov till 13.00 idag! Tänk vad lycklig man kan bli av småsaker. Det börjar bli allt lättare att vara som vanligt på natten nu, jag är hur pigg som helst. Inatt var jag på akutortopeden dit alla med skelettskada kommer. Det var lite lustigt eftersom min handledare sa fel namn till mig hela tiden. Jag fick heta Heidi hela natten och därför hade jag heller ingen lust att lära mig hennes namn.. så jag tror jag kallade henne Annelie eller nåt.. haha tänk undersköterskan.. hon måste ha trott att vi var knäppa i huvudet.
Visst så nu är det morgon för mig... är lite seg men ska väl försöka ta mig iväg till gymmet... det kan jag verkligen behöva.. denna vecka ska jag komma igång med träningen igen.. (tjat tjat) och inge party än på länge... ja örkint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback