Problem

Jag har FORTFARANDE inte kommit tillbaka till normal dygnsrytm, det är katastrof! Somnade halv fyra imorse skulle upp kvart i sex! Ja, var ju lagomt pigg när jag anlände till NIVA. Väl där så gjorde jag inget... det enda vi gör är att tvätta patienterna och vända dom, jo och suga ur slem ur deras slang som dom har i munnen och jag och min handledare har två patienter. Så ni kan ju tänka er att vi har mycket att göra..inte.. Lite skillnad mot röntgen där vi kan ha 30 patienter på en förmiddag.
Kände också på morgonen att en uvi var på intågande.. kul! NEJ!!! så jag har proppat mig full med sura saker... min mage står rakt ut. Hoppas hoppas det går över för efter praktiken imorrn (slutar 16) ska jag jobba på röntgen till kvart över åtta och då kan jag inte hålla på.
Gött å jobba lite.. det är bra med chefen hon början inse att jag tackar aldrig nej till jobb =)


Letar lägenhet... ser svårt ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback