Snart slut

Imorgon slutar skolan med ett seminarie. Vi ska presentera en patient som vi träffat på under praktiken under tio minuter. Allt som har med Döbelnsgatan är så jäkla tråkigt. Döbelnsgatan = sjuksköterskeskolan. Sjukhuset är roligare.. så då vet ni hur kul det kan tänkas vara på döbeln. Imorgon ska jag även ner på stan med Anders som tydligen skulle leta efter en present, och ska hålla mig ifrån att handla nåt. Ska försöka träna imorgon också, det går inge bra för mig... hehe.. jaja...
På lördag åker jag hem till Djurås, det blir bra eftersom det skulle bli riktigt varmt i veckan.. jag vill sooola. Ska komma ihåg mindre varma kläder bara och mammas tofflor. Måste köpa ett par nya då... blir tufft.. dom är dyra.
Nästa fredag ska Sikis ha examensfest, det ska bli skoj! Jobbar dagen efter så det blir lugna gatan.
nu ska jag planera seminariet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback