Söndag och slut på helg

Visst helgen gick så jäkla fort... har hunnit med att både gå ut och jobbat två ggr! Ja, jag skulle ju inte ut men Ylva lyckades ju övertala mig... så efter att ha sovit tre timmar natten mot fredag, sedan åka och jobba och sen direkt dra hem till Sarah där det var partey var lite tufft. Fast jag tror jag börjar bli rätt van att gå på sparlåga, att klara av att göra saker även om jag sovit så få timmar. Förfesten var trevlig med kompisar till Sarah och kompisar till Ylva som jag aldrig träffat.. mycket nytt folk. Vi drog sedan till BJ men efter en incident med en viss Patrik så var det inte så mycket mer party för Ylvas del.. och inte för min del heller..jag skulle ju jobba dagen efter så jag hade ju inte planerat så mycket party iaf så... drog hem halv ett..
Gårdagens jobb började halv ett..tur det att jag fick sova lite... väldigt hetsig dag, och jag som inte jobbat på akutröntgen kände mig lite lost men jag hoppas att jag inte var för dryg med alla mina frågor om allt hela tiden. Jobbet slutade kvart över nio.. skönt att få dra hem.
Söndag idag.. tvingades upp vid tio för att jag ska försöka få tillbaka min vanliga dygnsrytm... jag kan säga att jag är så sjukt trött nu och det enda jag kan tänka på är sömn... har inget speciellt för mig idag förutom spinning vid halv sex.. hur ska jag hålla mig vaken till dess???? aaaahhh.. sömn är det jag lever för.. det är så gött...
Imorgon börjar jag nio på NIVA och slutar 12... KAN funka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback