Strax tenta

sitter och väntar på att tiden ska gå... jag kan inte lära in mer nu... nu får det bära eller brista. Jag vet att jag kan det jag läst på.. frågan är bara kommer det nåt annat som jag inte tittat på?... paniik.

Ska fixa passerkort idag.. ta bild och så.. så jag kan jobba ostört. Ska jobba 19 maj och 2 juni... dagar som inte tillhör sommarjobbet.. det är alltid bra med extra cäsh.. hoppas bara det är fult väder då.. hade sån ångest när jag fick lov att vara inne när alla andra var ute och blev bruna! hehe..

nej nu ska jag åka å ta kort.. hoppas jag blir snygg och att inte kameran skakar som den gjorde på Malins kort haha.. hennes tänder såg ut att vara två meter långa..

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lycka till på tentan!!!

2007-05-09 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback