tildenises.blogg.se - den ultimata guiden

Inför Eurovision Song Contest. Jag hjälper i eurovisionträsket, jag har hittat de bästa låtarna!
Hahahaha.. Sant. 
Låtar att se upp för:
Eftersom jag är ett gammalt Dj Bobo fan så tror jag på hans Wampires are alive. En annan farlig kandidat är Tukiets Kenan Dogulu med "Shake it up, shekerim", fast så bra poäng tror jag inte han får.. JAG tycker dock låten är rätt bra.
Finland fortsätter sitt hårdrockstema.. ett bra bidrag. Hanna Pakarinen - Leave me alone, låter som en countrysångerska som sjunger hårdrock.. väldigt bra =)
Bäst är kanske Grekland som alltid kör sitt skaka rumpa tema.. Sarbel - Yassou Maria och sånt älskar jag. Så jag hejar nog på Grekland och såklart Sverige.
Man blir sugen att åka till Grekish och dansa loss...


Ukaraina är skojjiga och Irland får nog många röster... så nu ska jag sluta innan jag rabblar upp alla.. men skriv nu ner mina visa ord... och så får ni se att jag har näsa för sånt här.. hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback