Vända på dygnet

Jag försökte frenetiskt igår att INTE gå och lägga mig.. men föll för frestelsen vid ett, det väl okej tänkte jag om jag nu kan sova länge på morgonen. Nehepp bakslag.. vaknade åtta och kunde INTE somna om. Kanske lika bra att gå upp och läsa in det sista inför tentan. Då trodde jag att jag skulle somna som en stock efter tentan istället... nehej.. det gick ju inte heller... låg och vred mig länge länge och sov kanske nån timme.. Gissa vem som kommer att sova stående inatt på akuten...jo jag... dammit!!!
Jag har lite problem med vad jag ska ha med mig i matväg... har ingen aning hur man äter på natten.. macka? godis? protein? jag tror på det senare... =) mitt beroende...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök att ha med dig lätta saker att äta. Typ flytande saker som inte magen har så svårt att jobba med under natten, men klart är att protein också är bra.

2007-05-09 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback