You spin me right round

Idag var jag på introduktion på NIVA där jag ska vara i två veckor. Var väldigt intressant måste jag säga. Fick sluta vid elva och skulle ha mött upp Malin på stan men eftersom jag glömde mobilen så smart som man är var det ju omöjligt att få tag på henne så jag käkade på MAX (oh I love). Åkte sedan hem och.. gud förbjude, somnade i två timmar!
Drog sen iväg på ett spinningpass som jag blev totalt slutkörd på. Shit.. tänkte när jag cyklade hem att jag skulle skynda mig in och äta fort som fasen och INNAN jag duschade. Funderade också på hur det skulle bli om jag väntade med min lyxsmoothie till efter duschen... men eftersom jag då antagligen skulle kollapsa i duschen och täcka golvbrunnen med mitt stora arsle, så skulle jag nog drunkna i det stigande vattnet.. såå jobbigt var passet.. det var det jag ville komma fram till =)
Två veckor kvar till sommaren, så gött! åker hem efter jobbet på lördagen den 2:a sen tillbaka till stan på fredagen för att gå på examensfest. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback