Blää

känner mig så negativ... vill inte nåt.. vill bara gräva ner mig..
Föreslog julbord för fassan.. jaha då blev det ju så att alla kunde ett visst datum men inte jag.. så nu ska alla äta julbord utom jag.. fast det var min idé. Jävla skit. Skulle aldrig ha sagt nåt.
Vill inte tillbaka till Uppsala heller... nej sitta i mitt pyttepytte rum och få cellskräck... jag vill ha nåt eget.. jag vill verkligen det. Laga mat kommer jag inte att göra där heller... jag är så less på min kryddning... allt smakar lika..

Nya skor har jag köpt!! nya handbollsskor! Dom är skitsnygga! Dom har kostat 1100 men kostade nu bara 600.. det ni! längtar tills jag får använda dom..
Imorrn ska Mockis spela.. och jag ska titta.. kommer rycka i handbollstarmen... tarm... ja det var så Sarah kallade mig.. pga en bild som togs på mig för två år sen... då var jag en tarm... jag vill bli en tarm igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback