Helgen som gick

Var mycket trevlig.
Fredagen började med en jävla gö sovmorgon... sen bar det av till tenta.. efter det så stack jag på träning.. hade ätit på tok för dåligt.. skakade mig igenom skivstångspasset. Hem och iväg till nation.. vin.. och sedan bowling.. mycket najs.. men jag förlorade =/
Lördagen började med Core bosu på frikis.. jätteskoj men jäkligt svårt.. ska jag gå på fler gånger. Sen var det uppladdning för rugbyfest som gällde.. perfekt att inte göra nåt innan utan bara slappa och fixa. Lite förmingel hos Linda.. jag var först haha.. konstigt. Nej. Sen åkte vi till Fyllebo där festen skulle hållas. Mycket god mat å mycket dricka.. några skandaler.. och bra musik. haha det var najs som fan. Nu vill jag på rugbyfest igen!
På fredag är det stooor förfest här i korridoren.. kan man aldrig få ta det lugnt?? bara fest fest å fest.. jag menar.. är det här hemma.. utanför dörren.. så kan man ju inte låsa in sig.. nej just det. man måste vara med. =)
sen på lördag.. så.. ska jag göra nåt? hmm nej det blir nog inge... blir väl å ligga i Ylvas säng hela dagen.. och grymta över hur trött man är... som varje dagen efter.
Men just nu är det fokus på PM som gäller... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback