Kände ett sug

av att skriva lite.. skriver ju för att rapportera för de där hemma vad jag pysslar med där borta i stora staden.. men nu är jag ju inte där längre utan nu är jag ju hemma. Så mitt skrivbehov har mattats av.
Nu är jag i Falun igen... i tre veckor till. Denna gång är jag på angio... väldigt avancerat... ni skulle bara veta.. =) Man känner sig skitviktig när man får på sig de sterila kläderna och förklädet.. ja freckt.
Idag har det varit onsdag och jag rider oftast på onsdagar så också idag... alltid mysigt med hästar.. men jag fick en aningens panik när jag skulle ta om dom. Hästarna i stallet är fyra.. en skäck och tre bruna.. de har väl sina speciella utseenden men i mörkret var de fan lika.. jag fick panik.. det låg ju mat i boxarna.. jag var säker att jag skulle leda in nån i fel och så skulle det bli fel och hästen skulle få lov att avlivas.. tack å lov så visste en av dom vart han skulle så han fick gå själv.. men sen hehe ja.. det kom en mamma som jag kunde fråga.. puh..
Ett som är säkert är att jag ska skaffa häst.. så snart jag kan.. och tyvärr Frida vi har inte samma hästsmak så vi kan nog inte skaffa en ihop.. =)
På fredag blir det storstad igen.. och plugg.. aaah jag ska plugga hela helgen.. jag VILL INTE. Jag gillar att plugga så länge man slipper att just plugga.

I helgen var det ju Hela huset... och hade ingen aning om vad det var.. och hade jag det hade jag INTE gått dit!! shit vad är det för ställe folk går till??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback