Söndag

Idag har det varit en rätt så bra dag... försökte mig på lite löpning på förmiddagen.. gick inte alls.. jag dog efter halva sträckan.. jäjä får försöka imorrn igen.
Sen var jag och tittade på Mockfjärd som spelade mot Alfta... dom vann inte. Synd. Sen bar det av hem för mer handboll på tv... somnade... och nu sitter jag här i sängen.... som har blivit skitsnygg sen den hamnade lite högre upp med förvaring under. Har pluggat lite idag.. borde kolla mer på PM:en jag ska ha skrivit klart... men... det är så tråkigt...

Musik som går på repeat:
Britney Spears - get naked
Britney Spears - hot as ice
Alicia Keyes - No one



Vilken tarm jag var.. detta är för två år sen... och jag ska dit igen..
image157


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback