Vafan

det är nåt skit med tv:n... den säger "fel kort" alt. "inget kort" vilket är skitsnack.. inte kommer jag fram till tele2 heller... ah! störigt. Skulle ju ha ringt å bokat tid för min risbuske till hår... det är som svinto nu... not very najs.
Idag slet vi som djur med PM som ska vara klart 19 december... efter att ha transporterats mellan oss, handledaren och examinatorn.. jag tror den blev jävligt bra. 11 sidor... låter bra =) Jag tror dock vår handledare bara för att hon gillar att rätta saker så kommer hon att påpeka att vi ska ändra saker.. jag lovar!!
Imorrn är jag hursomhelst ledig och ska gå ner på stan och köpa en julstjärna, för jag glömde ju min hemma hos mutti.
Vi  (malin,SL och karin å jag då) har funderat på om vi ska åka på kryssning och äta julbord.. ja jag MÅSTE ju följa eftersom min familj DISSAR mig i år igen på den fronten.. det är inte sant.. och det var MIN IDÉ... vilka jävla svikare.. och inte ville dom lyssna till datum som jag eventuellt kunde.. NEJ. Och inga förbannade julklappar blir det heller... nej för det har typ TVÅ bestämt... ja gissa vilka?? dom som alltid bestämmer... det är ju ett ypperligt tillfälle att få saker som inte är så roliga att köpa .. nej men skit i julklapparna då...
Nu har jag gryyymt ont i huvudet... ska nog dra täcket över huvudet innan träningen börjar vid halv nio.. suck.. hata tisdagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback