en vecka i falun

och jag börjar tycka det är en helt okej stad om jag inte hade uppförsbacke HELA vägen till sjukan, men å andra sidan är det ju helt okej att cykla hem. Jahopp Falu Lasarett då.. himla trevligt och alla är snälla. Alla verkar ju veta vem man är, haha... "hej! är det du som är Tilde?? ja du pluggar med Erika va? välkommen hit!" Inte man är så van med det kanske hehe. I like it =) Snyggare kläder får man ha, vit pikétröja och vita pantalonger.. nejdå byxor.
Dalmålet är ju ofta förekommande på falulasarett kan man säga så snart är jag väl tillbaka i den vanliga trallen.. hehe så jag lär bli utmobbad när jag kommer tillbaka till Uppsala.. hehe.
Men nu är jag tillbaka i Uppsala för lite skola imorrn, jobb på lördag och för att inte tala om SM-festen på lördag då vi ska fira att vi vunnit SM-guldet!!! tjihoo... ska bara köra över exciles borta..
Sen blir det handbollsmatch på söndag och tillbaka till Falun för ytterligare fem veckor på praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback