Helg i stan

Det har varit en sådär helg.. Fredagen var skittråkig då jag var ensam hemma och alla hade annat för sig... lördagen var skittrist till en början med tidig morgon och jobb.. sen glömde jag visakortet i tvätten på sjukan och fick lov att åka tillbaka.. för att göra dagen ännu bättre lixom. Kvällen var riktigt trevlig med middag på BJ eftersom vi vann SM-silvret i rugbyn. Grattis till OSS! Nästa år vinner vi guld, det ska jag se till!!! =)
Det blev hursomhelst en tidigt kväll eftersom jag hade match idag som vi fucking förlorade mot ett gäng KÄRRINGAR!!! aaahh.. så min helg var SKITBRA.... nej...
För att göra helgen ÄNNU bättre så lär jag få stå på tåget hela vägen från Uppsala till Falun.. jag har medvind..

Kommentarer
Postat av: Mams

Tänk positivt! Det kunde varit värre.

2007-10-14 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback