Usch vilket skit

påminnelse på en räkning på en grej som jag redan är så förbannad över... aah.. vill verkligen INTE betala.
Kuggade en skittenta som jag inte brytt mig om.. ta tag i det den här gången kanske!!!??? ja.
Trött efter enormt med jobb och träning igår.. jobb idag skulle tränat men jag orkar verkligen inte.. jag är helt slut.
Imorrn ska vi skriva på PM:et inför C-uppsatsen... inse!! jag är snart färdig syrra... galet. Japp ska söka polis sen också.. men jag hinner =)
Åker hem på fredag eller lördag.. har inte bestämt... beror på hur snabbt vi blir klara med PM:et... blir nog inte klara alls.
Jag letar lägenhet igen.. jag vill bo själv.. jag vill verkligen det.. men så har vi det här erbjudandet.. som man inte vet om man kommer att få.. får jag det skaffar jag nog mig en lägenhet rätt snart.. det måste jag.. örkint med korridor... just nu iaf..

Nej kan denna dag ta slut så att jag vara glad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback