Vecka två på praktiken

Fortsättning från söndagen..
Inte nog med alla grejer som jag redan beskrev så höll jag knappt på att få ut biljetten vid stationen.. jo för visst.. jag måste ju ringa Frida i Falun för att verkligen höra så att de hämtar mig vid tåget... och vad gör inte mobilen då? Jo den dör.. vad finns i mobilen? Jo, koden för att kunna ta ut biljetten.. PANIIIK!!! vad gör man nu? Ringer hem och ber någon gå in på mailen och kolla koden där.. ja just det ringa kunde jag inte.. tur tur tur så fick jag hjälp av biljettbokningen på plats... annars hade det varit jääävligt krisigt.
Idag då.. ny vecka i falun.. Riktigt kul har det varit idag på praktiken.. bra handledare och jag har fått göra allt. Det är då det är roligt..
imorrn ska jag rida.. uj uj.. hur ska det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback