Fullt upp och förbannad!

Idag är en hetsk dag... skola.. jobb..träning..träning...
Har klarat av hälften... sen när jag nyss kom hem.. så fick jag en räkning från Heimstaden där jag bodde förut och dom vill att jag ska betala för dålig städning i mitt förra rum. Som kalk på väggar och golv i badrummet. För helvete! För er som inte bor i Uppsala så har Uppsala SVeriges äckligaste vatten.. med kalk å skit i sig.. komiskt nog så har Uppsala varit med och tävlar i tävlingen "sveriges godaste vatten" ni kan ju gissa hur det gick.. men hur som helst.. tillbaka till badrummet... FAAAAN.. det är helt omöjligt att få bort kalket som lägger sig på golvet.. jag blir så arg så arg...
Inte slösa energi.. jag behöver all energi jag kan få just nu..

Kommentarer
Postat av: y

hur mycket ska du betala???

2007-09-25 @ 17:54:41
Postat av: Mams

Intressant med tanke på hur rummet såg ut när du flyttade in.

2007-09-25 @ 22:27:46
Postat av: Tildus

Ja precis.. svårt att veta hur det KAN se ut när man flyttar in.. åh vad förbannad jag är.. ska betala 500 nånting.

Postat av: Frida

Du måste överklaga!

2007-09-26 @ 07:26:23
Postat av: Tildus

Hur ska jag kunna göra det?? jag har inga bevis på att det såg likadant ut när jag flyttade in.

2007-09-26 @ 20:37:26
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback