Helg!

Å vad jag tycker om helger... det är det bästa, ledig måndag med.. det är gött.
Igår hade "vi" korridorsfest.. det var grabbarna som hade fest.. jag är/var sjuk. Låg mest inne på mitt rum och spelade icke-partymusik. Hehe. Korridorsfesten började med grillat och potatissallad.. jag lyfte inte ett finger fick maten lagad och bordet dukat.. haha precis som det ska vara =) Sen fortsatte dom partajja med andra korridoren mittemot.. tack för att dom inte var i vår korridor och härjade.
TV4 metrologen var här igen.. han är alltid här å slinger... haha.. bara han inte börjar dansa så är det lugnt.  Låt oss hoppas att ingen i min korridor får tag på denna sida >=)
Idag har jag tvättat.. vilket jag också gjorde igår kväll.. så jag fick inte ha en lugn fredagskväll och ingen sovmorgon på lördagen.. ja nej.. jag tänker inte så långt..
Brudarna var ut igår.. Kan Ylva inte bara pallra sig hem och berätta vad som hände igår =)
Regnet öser ner och jag kan inte gå ut.. det får bli en innedag.. så att jag kan bli frisk och så att mina utslag försvinner... inge kul att traska runt med dom.
Jag vill bli frisk så att jag kan börja träna på friskis igen.. måste bygga muskler så jag inte blir skadad på rugbyn så att det leder till att jag inte kan spela handboll. Kanske man skulle ta tag i Cypernbilderna... så ni får se.



38362-149
Solen får Ylvas hår att blekas... näst sista kvällen.


38362-147
Ayia Napas strand.. mycket tjat från Ylva fick mig att ta mig dit... sand.. blä


38362-145
Första kvällen ute.. torsdagen.. galet skoj.


38362-146
Fredagmorgon.. MÅSTE upp å sola.. Trollet och Svullo på semester


38362-148
Jag Skotten och Ylva spionerar på Ros-Marie...


38362-143
En dag i poolen... som inte var ett dugg svalkande


38362-150
Odjuret som ville döda oss.. måste grannarna ha trott i varje fall


38362-144
Vemodigt sätter Ylva på sig örhängena för sista kvällen ute.


38362-152
Sista kvällen i Ayia Napa.. partey.. som slutade tvärt då vi blev toktrötta och ville bara hem å sova

38362-151
Sista dagen.. PANIKSOLNING


38362-142
Vi åkte på båttur och badade från båten


38362-141
Ros-Marie

38362-140
Ylva är glad.. hon tänker på Ros-Marie.. vi kommer att sakna Ros-Marie som alltid kommer att ha en viktig plats i våra hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback