Korv

Var nattens mattema. Tjock korv med rostad lök. Idag ska Ylva och jag till Sara-Lisa för att leka med lilla kissen. Mido.



Det var utgång igår efter matchen mycket rolig förfest, vi var här i mitt lilla rum och sedan Platina. Skoj skoj.

Matchen vann vi med en boll. Vi var mycket bättre hela matchen men hade stolpe ut hela tiden. Jag fick in 6 mål tror jag.. hoppas det håller i sig nu.. Uppsala Rugbydamer gick till SM-final tjohoo!!! nu ska "vi" kämpa för att få Sm-guldet!!!


Jag har såå roligt..

DITT GANGSTANAMN
(första 3 bokstäverna från ditt första namn+izzle)
Tilizzle (grymt, hårt och respektfullt)

DITT DETEKTIVNAMN
(favorit maträtt och djur)
Tacopajkatt (hahaha)

DITT SÅPOPERANAMN
(mellannamnet och favorit tv program)
Magdalena The Office

DITT STAR WARSNAMN
(de första tre bokstäverna från ditt efternamn och två första bokstäverna från ditt förnamn)
Nisti

DITT HJÄLTENAMN
(favorit färg och favorit dricka)
Guld BonAqua

DITT ARABNAMN
(två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista bokstäverna i ditt mellan namn och de fyra första bokstäverna i ditt efternamn)
Tienanise

DITT SPÖKNAMN
(svarta och namnet på ditt/dina husdjur)
Har inget just nu.. men om man tar det djuret jag träffar oftas
så skulle jag heta.. Svarta Sockan... otäckt!!!
 

DITT FÖRSVARSNAMN
(din pappas mellan namn)
Gunnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback