Måndag.. blää

Usch för måndagar... man vet allt som ska göras i veckan... blä.
Idag blev det plugg hos Malin.. tror vi klarade rätt mycket.. Sara-Lisa var så duktig och bakat å grejat bullar som vi fikade... det var som någon sa när vi skulle börja.. "snart ska vi ha roligt, snart ska vi fika" det 'r det enda roliga med tentaplugg.. ätandet.
Sen åkte jag till sjukan för att jobba två timmar.. hehe ja 2.. men liiite pengar blir det. Imorrn blir det skola på förmiddagen sen blir det jobb på eftermiddagen och träning i massa timmar tills det tar slut vid halv elva... fullt upp imorrn alltså.. suck..
Matchen då! Jo vi vann ju... med 24-23..det blev onödigt spännande och vi skulle ha vunnit matchen mycket tidigare. 7 mål fick jag in.. pga en HEL DEL TUR.. men vi vann! det är huvudsaken..
Tenta på fredag med påföljande fest på lördagen faktiskt.. håhåå se där.. kul ska det bli och vi ska vara i korridoren.. blir säkert bra.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Härligt att höra (läsa) att du har målspotteriet kvar =)
Haha, satt och skrattade för mig själv häromdagen, kom att tänka på när du körde "raggarbilen" till Lindesnäs (min röda alltså) Hehehe... Rallytilde var i farten minsann =)
Kram

2007-09-25 @ 21:18:39
Postat av: Anna G

Härligt att höra (läsa) att du har målspotteriet kvar =)
Haha, satt och skrattade för mig själv häromdagen, kom att tänka på när du körde "raggarbilen" till Lindesnäs (min röda alltså) Hehehe... Rallytilde var i farten minsann =)
Kram

2007-09-25 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback