Okej!!

Jag har fått ENORM respons från er.. min fans.. så jag bestämmer att fortsätta berätta om mitt ooootrooooligt roliga liv =) haha.. fans..
Gjorde ju som sagt debut i elitserien i lördags... jag tycker det bara låter för roligt att skriva orden i samma mening...tilde+spelade+i+elitserien... det ärju helt galet.
Javisst matchen började ett och samlingen var kvart i tolv... jag kände mig aldrig nervös.. jag hade ju inget att bevisa. Hade det varit handbollsmatch hade jag däremot säkert hyperventilerat ett antal gånger innan matchstart. Så Pingvin (trelleborg) anlände och tanken var att jag och Malin skulle spela med dem eftersom de inte hade full trupp, men dom var inte säker på att dom ville det så vi skulle istället få spela några minuter i andra halvlek ist med Uppsala. I halvtid stod det 69-0 till Uppsala och då ville Uppsala ha lite mer motstånd så vi fick hoppa in hos pingvinerna ändå. Gjorde väl bort mig lite grann men jaja... gjorde så gott man kunde i alla fall.. och efteråt så sa dom att vi var duktiga (jag å Malin som också är ny), jag vet inte jag... kände mig bara bortkommen men det var kul!!
Efter varje hemmamatch har rugbylaget ett happening vid klubbstugan där motståndarna får mat... haha tänk om vi skulle göra sånt på handbollen.. jag tror vi skulle klösa ögonen ur varandra..
Jag hade inte tid för det utan jag skulle vidare till förfest hos Sara-Lisa och Markus med mat å lekar. En kanon rolig förfest med musikkryss, uppdrag och mat.. gött! Lyckat!
Sedan bar det av mot Saluhallen/Platina/Hyllan/Svenssons eller gud vet alla namn stället har... och där var det roligt för ovanlighetensskull.. det brukar var så antikt där annars..


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om emosarnas utsatthet i samhället

2007-09-19 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback