Torsdag!

Vad blev det av denna vecka?? Den bara försvann. Gött med helg.. jag har längtat. Fest imorrn enligt Ylva och Sarah.. är inte så jätte sugen.. fått utslag i fejjan =((( då vill jag inte festa. Men jag är frisk.. borde fira det. =)
Idag har jag tränat först rugby sen handboll, blev tre timmar totalt.. i tisdags blev det fyra timmar på en dag.. det svarade kroppen med att genast ge mig halsont. Idag hostar jag bara.
Dom snackade vikt på rugbyn idag.. att några som slutat med rugbyn för ett tag och gått ner 4 resp 12 kilo.. HUR FAN SKA DET HÄR BLI??? jag KAN INTE gå upp mer.. det är ILLA NOG. Det är riktigt illa nu.. jag skojar INTE. Idag blev det mycket forwardsträningför mig.. det är nog det jag blir sen... fegar på att springa som back får köra forward å stå å trycka ist... hade ju helst velat vara back.. har mer nytta av det i handbollen.  Men forwardsträning idag som sagt.. fick vara med och lyfta.. det var sköjj.
Köpte ju mig en ny plattång igår.. fick ju lov efter att min förra brann upp på Cypern.. dammit.. och en vinterjacka..

Kommentarer
Postat av: Julia

Tjena tjejen! Har just överlevt min första rugby träning. Satan var roligt det var! Är ju lite liten men de ska nog gå ialf! Johanna ska oxå börja spela. Vi har inget fullt lag än men fler ska börja så ja hoppas att vi får spela lite matcher!

2007-09-07 @ 09:41:54
Postat av: Maggan

haha jaa så du började? gud vad skojj! är du blå? =)

Postat av: julia

japp! Jag är gul och blå och har den värsta tränigsvärken ja någonsin haft!

2007-09-08 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback