Uppdatering

Jag är dålig på att skriva, tycker det är jobbigt...
Ska på Seminarie alldeles strax.. ska prata om strålning och sådant vid röntgen av bäckenet. Så idag går jag i skolan bara en sisådär timme.. det är lagomt =)
Sen ska jag hem och sova? efter det blir det träning i tre timmar... känner att min sträckning gått över... haha kanske inte men skit  i det.
Igår var jag på förfest till Sahara Hotnights som skulle spela i nya konserthuset här i stan.. men jag vill inte stå å trängas så jag sket i att följa med sen när alla gick. Förfesten var dock trevlig!
Imorrn ska jag jobba igen.. på barn. Hoppas hoppas jag får vara på lungor (min specialitet) annars måste jag stämpla kasetter vilket INTE är det roligaste.
Sen har jag ett hemligt projekt på gång... måste också fixas snarast... gud så drygt.
Igår inhandlade jag ett par silverleggings.. gud så snygga dom är... det var det sista för detta år.. nu har jag inte råd med mer shopping.

Låtar som poppas:
Danny - If only you (utan Therese)
Rihanna - Don't stop the music
50 cent feat. Justin - Ayo technology

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback