Back in the game

Tittar på Svt24.. det är handboll.. ser förjävla roligt ut.. jag blir sååå sugen. AHH..
Var på min första rugbyträning för såsongen... jag bara går runt och ler.. det är så fantastiskt kul... skönt att få träna utomhus efter en hel vinter i en hall... tänk sen när värmen kommer.. fäntästic..
Jag börjar få kraftig åldersnoja.. jag tycker det hänger överallt... tyngdlagen börjar ta ut sin rätt och det kommer INTE BLI BÄTTRE.. jag vill bara grina.. jag klarar inte det här.. trodde inte jag var så töntig...

Undra hur jag skulle göra mig i Sävehofs damlag? jo jag skulle såklart göra succé!! Men kattskrälle.. du är I VÄGEN!!!

Back to rugbyn.. jag tror jag blir back i år.. var lite forward förra året... jag vill vara back och BORDE passa bättre som det... jag måste bara våga springa..

Imorgon var det ju ledigt som sagt... då blir det styrketräning mitt på dan.. perfekt... jympa på kvällen? kanske.. kanske inte.. vi får se.. jag är rätt bekväm av mig...

Sitter nu i min soffa... fötterna på schäslongen och datorn i knät.. kan man ha det bättre? näpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback