Bästa dagen

Idag sov jag inte länge alls.. vaknade halv åtta och kunde inte sova vidare. Ligger fortfarande i sängen och drar mig. Ska snart kliva upp och ta mig en promenad.. ska spana in stan =)

Jag funderar på vad för mat man kan köpa när man i stort sett inte har några pengar alls.. har nån nåt tips. Kom inte med spagetti och ketchup.. det åt jag igår..

Läste i Metro igår att tjejer helst lägger pengar på kläder och inte mat... ja vem gör inte det?? vem njuter av att köpa mat? kläder är ju mycket roligare.. och sen stod det att tjejer la mer pengar på kläder än mat... ja.. det är väl inte så konstigt det heller.. de är ju mkt dyrare... om jag skulle kunna få en tröja för samma pris som en mjölkliter skulle det ju inte bli så dyrt... smart artikel..

De ringde från sjukan.. ville att jag skulle jobba imorrn.. men jag sa nej.. första gången.. jag vill faktiskt inte.

Snoop Dog feat Robyn - Sexual eruption

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback