Bekännelse

Jag har en liten förkärlek till att provocera sådant/sådana grejer/personer som stör mig.. T.ex. i gymnasiet så gjorde jag en affisch.. en helt anonym såklart... där jag ritade en hockeykille (inte helt anonym, spelar i leksand nu) som jag träffade på Lucky House. Där stod han,snorfull med två tjejer klängandes på honom, och njöt i fulla drag.. det var ÄCKLIGT att se.. han såg dock att jag stod och äcklades över honom..okej han trodde att jag spanade in honom... så han kom fram... jag sa "fy fan vad äcklig du är"... han skrattade och gick tillbaka till sina tjejer..
Okej det var väl inte han som var äckligast... det var ju tjejerna.. Det är ju så det blir i en liten håla som Leksand där alla hyllar dessa hockeyspelare.. jag har haft liite svårt för just detta.. och därför haft liite svårt att kunna vara riktigt intresserad av hockeyn... som alla andra varit.
Nu är ju jag en riktig sporttönt och kan spendera timmar med att titta på sport i alla former och har kommit över detta med hockeyn litegrann och kan uppskatta det..liite liite =))
Förresten var affischen skitsnygg och uppskattad av många...=)

Spelaren har visst nummer 47..

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är inte bara hockeykillarna i Leksand som beter sig så där...Måste va nåt med vattnet.. =)

Postat av: Sara

Haha! Jag har fortfarande svårt för hockeyn.... Kram

2008-04-02 @ 09:45:48
URL: http://bagarberta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback