Festfixning

Jag är ju som känt festfixare... festfixare a la Bindefeldt.. jag och Ylva är det. Vi fixar jämt =)
Nu är det handbollsavslutningsfest som ska ordnas... vi ska ha catering..försäljning.. lekar... ja lite alltmöjligt..
Kul att fixa men inte kul att städa upp efteråt.. inte kul alls. men men.
 Så kan det se ut... eller så kunde det se ut... min första fest i Klubbis... så liiiten jag var.

Inte blir jag friskare heller.. näpp..trots att jag varit så lugn idag och bara varit innte och pysslat... Jag har läst bok också.. Sista delen i Stieg Larssons serie. Sketa bra.
Imorgon blir en bra dag... det blir några timmar på sjukan.. sen till JanE och klippning och färgning.. sen träning sen ska jag och Sarah laga mat.. det blir great.. jag vill dock vara FRISK.. NU!!

Timbaland feat. Magoo - Boardmeeting

och nej pappa..det ska vara HEJA LEKSAND!

Kommentarer
Postat av: mams

Klart att det är HEJA LEKSAND!!!

2008-04-04 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback