Galoppen del 3

Jag tittar på klippen om och om igen... jag kan knappt vänta.. man har aldrig varit lyckligare när man står där och hoppar och sprutar champagne.. haha.. jag ska aldrig sluta gå på galopp. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig.. varken på dagen, på galoppen eller på kvällen.. kanske vet jag vad jag ska ha på mig på kvällen. Det enda jag vet säkert är solglasögon på galoppen.. för att se så cool ut som möjligt.. nej.. för synen såklart.
haha ja tänk att det kan vara så kul att spruta champagne.. hehe jag har en kompis här i uppsala som aldrig gått på galopp... hon frågade vad man gjorde.. "står man och dricker champagne i ett hörn?" jag svarade "står??!! dricker?!?!? neeeeeeeej"
Jag lovade mig förra året att för varje år på galopp så ska jag få köpa ytterligare en flaska att spruta.. jag tror jag köpte två förra året... är det tre i år alltså.. hmm... ja vi får se hur jag känner med pengarna.
Yes... nu ska jag titta lite mer på Bert... sen ska jag kanske köpa färg till mitt soffbord som jag hämtade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback