Hårklippning

Snart.. jävligt snart.. ska jag cykla iväg till min frisör.. Jane =) och få håret fixat.. jag ÄLSKAR att vara hos frisören.. det är det bästa som finns.. speciellt att få håret tvättat.. man skulle ha en slav som tvättade ens hår varje dag.. =) haha.

Jag är så sjuk så sjuk.. jag vill ju träna men jag vågar inte det... då får jag säkert halsböld eller hjärnhinneinflammation eller hjärtmuskelinflammation ... och så får jag lov att byta hjärta och måste äta medicin varje dag tills jag dör.. det vill inte jag.

Idag har vi varit på sjukan och delat ut och samlat in frågeformulär.. så tre till har nu svarat... vi behöver ung 10 stycken till nu.. det löser sig imorrn.

Hej hopp.. nu bär det av mot J & Co..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback