Kanonkväll

Igår var det handbollsavslutning. Dagen spenderades i Gamlishallen där vi spelade match mot a-pojkarna. Ja det gick ju sådär... stora, kantiga.. ja det gjorde ont. Och vi förlorade..  jäjä.. sen spelade jag och Ylva en match till mot herrarna med de lite äldre herrarna kan man väl säga.. hehe det var rätt roligt.
Sen var det bara att skynda hem.. vila.. äta.. duscha för kvällens stora händelse. The party.
Jag och Ylva hade beställt mat från en cateringfirma.. inhandlat på systemet.. pyntat lokalen.. (åh vår fina klubbstuga) ja.. fixat med lite allt möjligt och hoppades på det bästa. En lyckad kväll, och det blev det... jag hade iaf skitkul! Det kom 25 pers vilket ändå var rätt okej men alla stannade nästan hela kvällen så det var naajs. Det är så fantastiskt kul att festa med handbollen... det är nåt speciellt.
Idag är jag seg..men det är det värt.

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du får en underbar kväll! :)

Postat av: Soha

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag :)

2008-04-20 @ 16:51:23
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Marie

Så länge det va värt det är det ju jättebra. hatar att vakna seg efter att ha haft en mindre trevlig kväll kvällen innan =)

2008-04-20 @ 16:52:54
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback