Mår..inge vidare...

Fortfarande inte frisk... jag kan uppfattas som ivrig.. men jag har inte TIIID för det här.. Jag måste ha tappat immunförsvaret där jag fick hjärnskaning... det är helt borta.. och jag blir bara sjuk sjuk sjuk...
Imorrn är jag ledig eftersom vi inte har några patienter bokade... dumt.. men inget vi kan göra något åt... vi kommer att få vara där på lördag istället... känns ju kul..NEJ!
Så på tisdag är vi förhoppningsvis färdiga med datainsamlingen och kan äntligen börja skrivandet av c-uppsatsen. Skönt att slippa vara beroende av Ackis tider..

Viktiga händelser framöver:
26 april.. Erika kommer.. SKOJ!!!
30 april... största händelsen på året... VALBORG!!! det kommer att bli så grymt så alla bara.. ja... det kommer att bli grymt. =)
24 maj Kryssning med klassen och EUROVISION SONG CONTEST..
2 juni...examen!

Kommentarer
Postat av: mams

Tror visst du glömde två viktiga datum i maj.

2008-04-03 @ 06:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback