Morgondagens späckade schema

Imorgon blir en bra dag.. förutom att jag måste gå upp tidigt..
Till skolan och fixa det sista med c-uppsatsen.. sen på stan, efter det födelsedagslunch hos SL. Sen blir det ica och inhandling till valborg. Jag ska hinna med rugbyträning och efter det lite kvalning inför valborg. Det blir great.
Idag har jag ju målat mitt nyinhandlade bord. Jag målade med oljebaserad färg så både jag och katten blev snurriga.. bordet blev riktigt fint. Det målades i en gammeldags vit färg.. det är bara ett lager på än så länge.. men jag tycker att det ser läckert ut redan nu... lite slitet. Hehe så duktig är jag på att måla alltså. Hoppas det hinner torka till på onsdag bara... det är fortfarande kladdigt.
Nu har jag (och Erika) kommit på hur jag ska möblera i mitt sovrum/vardagsrum.. soffa nummer två måste dock bort först och upp med en grej i taket.. sen är ju en ny tv att önska... den jag har nu tar ju upp två kubikmeter.
Jag hoppas på det externa minnet att anlända innan helgen.. så min oro över datorn kan avta. Jag har allt på denna..
Förresten måste jag ta en massa bilder på Valborg.. och det måste alla andra också göra.. så vi kan byta grejer.. så vi kan byta grejer med varann.

Kommentarer
Postat av: Din gud

Hej!!!! Hittade på dig... Har dock inte hunnit läsa ngt ännu. Tack för en mkt lyckad helg. Har nästan träningsvärk i magen för att jag skrattat så mkt.
saknar uppsala. flyttar nog in hos dig och katten snart. slutar jobbet snart, ledig i FEM dagar. wohooo. Ha det nu så underbart på valborg så hörs vi!
PS. Hoppas bordet känns bra! du är ju så duktig på att måla =)

2008-04-29 @ 15:56:18
Postat av: Tildus

Hej min gud.
Ja det var skitkul. Underbart att få skratta så mkt. Du får flytta in när du vill.. hon saknar någon att trampa på och leka med. Jo nu känns bordet mycket bättre.. har ju bara målat halva hallen på köpet ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback