Nervositet

Fint väder idag igen.. jag är inte lika uppbokad idag som igår så nu ska jag ta min solstol och sätta mig på innergården... jag vill bli bruun.
Ikväll har vi rugbyträning.. det ska bli skitkul att träna.. längesen jag längtade så efter att träna.
Fikade igår med Frida på Barista.. tokgod vanilj latte för övrigt.. vi gick igenom lite grejer till matchen...så nu vet jag vad min roll är... haha det är så kul... jag är typ spelfördelare... jaja vi får se hur det går. Jag blir nervös bara jag tänker på det..
Har varit på systemet idag.. så nu är valborg räddad. Det är lustigt att hemma är ju valborg inte direkt nåt speciellt.. och så kommer man hit och får en chock... Hörde nåt om att de skriver ut 30 000 gästleg den här veckan.. sen plus alla studenter som redan är här.. plus alla andra som inte skaffar gästleg... det blir lite folk..
Jag kommer nog att tjata varje dag i bloggen om valborg... det är det enda jag tänker på nu.
Igår var jag och spelade wii.. jag är ingen tv-spelsfantast direkt.. men det var kul.. bowlingen var rolig.. det var det enda jag vann. hehe.

Leona Lewis - Better in time
Usher - Love in this club


nu ska jag uuut


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!
Längesen jag var här och snokade nu!
Grattis till lägenhet å katt och grejjer! :)
Kram banan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback