Planer

Vilket kanonväder.. och snart ska jag på rugby.. det är gött att spela rugby i detta väder.. i torsdags skulle jag ta på mig understället.. undra om jag verkligen ska göra det.. känns som att det kan bli aningens varmt.
Väldigt snart är det valborg.. vilket måste planeras in i tid.. vi har börjat..
Punkter som måste följas är:
Frukost med nybakat bröd, champagne, jordgubbar och 90-tals musik..
Sitta i Ekonomikum och titta på alla galna människor och vara en själv..
Värma upp för galopp
Gå på galopp... (dagens höjdpunkt... GAAAALET roligt)
Hem å sova.. (gäller endast mig.. jag MÅSTE sova)
Grillning... (kan ske på olika sätt.. vår grillning slutade med stekning.. gick lika bra det.. mkt roligt också)
Ännu mer partey på kvällen... man får kämpa.. men det SKA gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback