rapport

Ännu en ledig dag imorrn. Det skulle jag kunna vänja mig vid... men aldrig mer nu när man snart är klar.. åh ångesten kommer krypande... mycket ångest blir det i min blogg men jag har mkt ångest... light-ångest.
Imorrn hade jag tänkt mig träning.. det är väl det enda jag har tänkt göra... kanske städa vidare.. efter en helgs frossande är det bara att ta nya tag.
Efter helgen som gick så är jag numera 7 kg rikare...i kattmat.. synd bara att min lilla kisse inte var jätteförtjust. dammit. Nån som har katt som vill prova fodret?
Ja igår hade jag aningens svårt att skriva om lördagen.. men minnesvärt var:
Leken jag hade så kul åt att göra... såhär lät några uppdrag: berätta en historia om dig själv, skåla för kärleken, börja stretcha mitt under pågående samtal, torka din bordsgranne om munnen.. jag vet att alla uppdrag inte utfördes.. men jag hade vansinnigt kul när det skedde..
Min bordsgranne som var helt fantastisk, Hoffman sr, jag skrattade så jag grät...
Mitt lilla skämt, hångel-hörnan, som blev en hit.
Fina tal..
Ja festen hade många höjdpunkter...
Hoppas det blir fest snart igen.. tror inte det om inte jag och Ylva tar tag i saken..
yes yes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback