Rugbymatch (allsvenskan.. tjohoo)

Jaaa jag blev uttagen till helgens match mot Attila.. och jag har fått min position nu.. jag är "tia" eller scrum half som tränaren säger. Haha han sa det idag och jag har ju ingen koll så jag trodde jag skulle vara längst ute på "vingen" där man kan gömma sig utan att få pass.. det är en position jag tycker passar mig bra som nybörjare.. nej scrum halft var inte riktigt det. Jag är den första som får passet från den som tar ut bollen ur klungan... jaha... så nu måste jag bli jävligt bra på att kasta och ta emot en oval och enorm boll.. inte var jag är van vid. Så nu håller jag på att skita på mig av nervositet.. jag kommer att skämma ut mig.. hjääälp.. jaja jag får lära mig helt enkelt.
Sen så kommer mor i skutan och peter på första maj och hämtar soffan... alltså... inser dom inte att jag kommer att vara helt waisted just den dagen.. mitt hem kommer att vara ett slagfält... men eftersom ni läser bloggen så vet ni nu.. slagfält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback