Såhär dagen efter

Jag vaknade inte alltför längesen... och har smärtor i hela kroppen. Min stortå är stukad.. lite grann... jag har ont i ljumsken, nacken är stel... knäna är uppskrapade... men det är gött.. jag vill spela mer rugby. NU!

Jag blir stressad, jag MÅSTE inhandla ett externt minne till datorn .. jag är rädd att den kommer att gå sönder inom kort..och då är ju allt sedan.. borta...

Igår var vi ut på otippade Saluhallen... hehe. Det var riktigt skoj.. hade(har) ju finbesök så jag fick ju lov att visa upp bästa dansstället. =) Först satt vi här hos mig.. sen åkte vi till Malin där festen skulle fortsätta men då var ju Gustav tydligen magsjuk så vi fick åka vidare till en annan kille och satt där och sjöng(skrek) singstar. Ja det var skoj. Jag vann ju såklart för jag har ju så fin sångröst. haha inte. men jag vann nångång=)

Idag blir det till att kolla runt på stan.. om jag orkar ta mig upp vill säga... eller om Erika orkar sig upp. Jaja vi får se. Jag mår bra iaf.

Förresten har jag hittat ett soffbord.. efter att ha letat på blocket i år och dar så har jag kommit fram till ett.. men jag ska måla det.. (i källaren hos mamma och peter kanske? =)) ja det är ju inte världens finaste men det kostar 150kr så det får duga så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback