Soffa!!

Imorrn då jävlar i min lilla låda så smäller det... då kommer THE SOFA!!! Imorrn kommer det bilder... from imorrn så kan jag börja inreda... ja efter att pengarna kommer så såklart.. hmm.. det gick inte riktigt ihop denna månad som jag hade tänkt.
Men nu är det som det är... och den kommer imorrn.. jag letar soffbord för fullt.. jag måste ha hittat ett till sista april..

Jag tänkte faktiskt träna två gånger idag.. nej vadå överdriva.. sån är jag.. men inder jympapasset imorse så kände jag av halsen... den är rosslig och det kännsi luftrören.. inte det bästa att köra spinning igen då...

Dumt dumt dumt... Friskis på Väderkvarn ska vara stäng hela sommaren.. vad kul..nej... tur att jag har rugbyn.. annars hade det varit kört... då hade jag nog vägt närmare 90 kg i augusti..

Jag håller på att laga käk nu... lax och potatis =) hehe upprepning.. sen plugg... tjihoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback