Söndag

Wuuuäää... jag har så tråkigt... Vaknade för en hel evighet sen och ligger och dötittar på tv.. Landet runt... rätt kul faktiskt.. man lär sig en hel del... Jag tycker dom kan sluta med Gudstjänst precis på morgon på söndagar... är det för att ge en extra dåligt samvete för att man var ut och festade igår?? Jag tror det.. ett nitiskt drag från kyrkan..

"Far.. jeg kan icke cykla.."
" De kan icke jeg heller.." Huöhöhö huöhöhö..

Jag har blivit så bra på danska sen det där klippet... såklart så tjatade vi på om Bestefar hela kvällen.. haha så skoj.

Jag funderar på om jag ska traska iväg till ica... jag vill baka.. pizza kanske? hmm.. vore gott värre...

Leksand spelar ikväll... nu jävlar måste dom vinna.. det är jävligt viktigt...

Kommentarer
Postat av: Joli

Uppsala är så stört tråkigt på Söndagar! Måste ha Sveriges minsta antal cafén i realtion till sin yta. Bläh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback