Uppdatering

Jag känner mig nere... det känns som om det kommer att komma upp så mkt tråkigt framöver... inte inom en nära framtid utan lite senare.. det suger. Jag vill hem till mamma! buhuu.. det vill Alva med... hon ligger i transportburen varje dag och hoppas på att få åka iväg. Hon vill ut.. hon är nämligen en riktig trädgårdskatt och gillar att pyssla med blommorna.. ja de är omplanterade varje dag när jag kommer hem.
Idag har jag och Karin börjat med uppsatsen eller datainsamlingen till uppsatsen. Vi har bara seta på våra breda arslen och väntat in patienter.. ung en i timmen.. mkt dötid.
I helgen var vi ut... först var vi här hos mig... för jag fick looov att titta på matchen mellan leksand och mora först SEN kunde vi kila iväg till den riktiga förfesten hos en kostekonom... jätte trevligt snacksbord kan jag lova.. men det var lite segt.. och jag ville bara till Platina... där var det heller inte så kul.. kanske mer så att man aldrig kom igång på förfesten så det blev lite segt... åkt hem och sov istället. Behövdes.
Min soffa kommer nästa vecka!! YEAH!! Ska möblera om här så det bara är att ställa in den.
Ikväll är det match igen mellan Mora-Leksand... SPÄNNANDE!! HEJA LEKSAND!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat men det räckte inte. Heja Mora.

2008-04-02 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback