wuuää

Att jag aldrig lär mig... jag vet hur jag mår efter att ha tränat två pass.. jag mår SKIT. Det känns som om jag ska spy.. och sen får jag attacker med fruktansvärd magknip... jag får så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. jag MÅSTE äta mellan träningspassen.. då slipper jag det här jag har nu.
Jag är så desperat..
Idag har jag varit på besök hos Sara-L i hennes å sambons nya lägenhet.. så vansinnig snygg lägenhet... nu kan jag aldrig bjuda hem henne till mig igen.. det är ju ett som är säkert..
Imorrn ska Fröken få besöka Sara-L och Mido.. hon behöver lite stimulans.. hon kommer heller inte att vilja vara i min lägenhet igen.. hmm..
Ja det var ju rugbyträning idag.. så vansinnigt kul det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback