Det blev en dag på sjukan...

Idag gick jag upp OONÖÖÖDIGT tidigt. Trodde jag skulle jobba dag. Det skulle jag inte. TUR att jag kollade schemat innan jag drog iväg.. läskigt för jag brukar aldrig kolla schemat. Jag har nog ett sjätte sinne =) Gick iaf å la mig igen och sov till tio. Seeg blev jag.
Kvällsjobb var det ja.. spenderade min kväll på CT:n. Det är bra där.. lite stressigt med 500 000 miljoners remissen och avdelningar som bara ringer å ringer och vill ha ner sina patienter till oss... aah stress. Sen kom tv-teamet och fiilmade oss också... så nu är jag väl med nåt avsnitt... kanske... tur att jag inte gjorde bort mig.. som att dra ner patienten på golvet eller nåt sånt.. haha, det hade sett snyggt ut i tv.
Jag måste klippa mig och fixa färgen... ja jag ska boka imorrn. Nu ska jag ha nån ny frisyr. Nåt fräckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback