Det bränner i fejjan

Duschade nyss och gjorde nån typ av skrubbning och nu är jag röd kan jag lova.. det hettar i hela ansiktet. Snyggt.
Numera jobbar jag på lab 32 som är ett CT-lab där man röntgar hjärnor.. väldigt intressant men stundtals tråkigt. Man får iaf se ett och annat... mycket hemskt.. och så borde man börja med cykelhjälm...
På fredag åker vi till Trelleborg med Hammarbys rugbyherrar... kul.. sitta och trängas i en buss med dem... det är inte små killar de inte.. hursomhelst.. Om vi nu vinner på lördag är vi klara för SM-semi.. ingen press alls.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Undra om jag ska följa med... och bara sitta i bussen :D Lycka till på matchen!!

Kram

2008-08-13 @ 22:06:09
Postat av: Tildus

haha.. gör det du anna =) det är säkert mkt uppskattat av herrarna =) kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback